امسال 25 سواد آموز در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند

فیروزه ( پانا )_- جلسه تجلیل از آموزشیاران نهضت سواد آموزی پیش از ظهر یکشنبه در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال 25 سواد آموز در شهرستان فیروزه از نعمت خواندن و نوشتن بهره مند شدند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، ابراهیم حیدری؛ مدیر این اداره با اشاره به اهمیت نقش سواد در زندگی افراد گفت : پارسال با برنامه ریزی انجام شده 60 سواد آموز در شهرستان فیروزه شناسایی و زیر نظر 15 آموزش یار نهضت سواد آموزی ، مهارت خواندن و نوشتن را آغاز کردند ، که از این تعداد 25 نفر موفق به کسب گواهی سواد شده اند .
حیدری افزود : کلیه فرایند سواد آموزی در شهرستان فیروزه در دو مرکز یادگیری محلی در شهر فیروزه و روستای گرماب این شهرستان انجام می شود .
وی تنظیم تفاهم نامه همکاری مشترک نهضت سواد آموزی با فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی ، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی، آموزش خانواده با همکاری مرکز مشاوره ،تهیه بروشورهای آموزشی و تبلیغاتی برای جذب سواد آموز، برگزاری حلقه کتابخوانی و برگزاری مکررآزمون های سواد جهت یادآوری را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در نهضت سواد آموزی شهرستان فیروزه عنوان کرد .
برای سواد آموزی جامعه هدف (10 تا 49) سال 15 آموزش یار نهضت به صورت آزاد با مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد کار آموزش را در شهرستان فیروزه برعهده دارند و با اهدای لوح و هدیه از تلاش آنها قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار