امام جمعه ملارد:

باید از طریق مختلف افراد بی‌سواد را به سواد‌آموزی ترغیب کرد

ملارد(پانا)- در آستانه هفته سواد‌آموزی، نشست هماهنگی پیرامون راه‌های جذب بی‌سوادان به مراکز نهضت سوادآموزی با همکاری واحد سواد‌آموزی با حضور امام جمعه ملارد، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
باید از طریق مختلف افراد بی‌سواد را به سواد‌آموزی ترغیب کرد

امام جمعه ملارد در دیدار با همکاران حوزه سواد‌آموزی در مورد گرایش بی‌سوادها به تحصیل خطاب به مسئول و همکاران سواد‌آموزی آموزش و پرورش ملارد گفت: باید از یک اهرم فشار و ابزارهایی برای ترغیب افراد کم‌سواد و بی‌سواد استفاده کرد تا مجبور به یادگیری شوند.

او افزود: موسسات زیادی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی مایل هستند تا در این جهت به آموزش و پرورش کمک کنند. حتی موسسات خیریه می‌توانند از طریق کمک به کسانی که به سواد‌آموزی توجه می‌کنند، باعث تشویق آنها ‌شوند و هماهنگی‌های لازم را می‌توان در جهت ترغیب بی سواد‌ان انجام داد.

حسینی تأکید کرد: در گذشته کشور ما از لحاظ مختلف نسبت به بقیه کشورها برتری داشته اما متأسفانه به علت گرایش به بی‌سوادی از سایرین عقب ماند که البته بعد از انقلاب این عقب‌ماندگی در حال جبران است و ایران در خیلی از مسائل علمی پیشرفت و جهش داشته است و حتی آموزش رایگان را برای کم‌سوادان و بی‌سوادان فراهم کرده است. امیدواریم افرادی هم که غافل مانده‌اند هم به مراکز سواد‌آموزی مراجعه کنند.

او در مورد مرکز محلی باهنر ملارد گفت: حتماً از این مرکز جهت هماهنگی با سایر ادارات بازدید می‌کند و باید از پتانسیل این مرکز جهت سوادآموزی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

همچنین حسینی از زحمات سواد‌آموزان خانم و تلاش و پشتکار بیشتر آنان در این امر قدردانی و تشکر کرد و ضمن تبریک این هفته برای همکاران واحد سواد‌آموزی، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار