به همت سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ملارد رقم خورد

برگزاری اختتامیه جشنواره تابستان شاد در بستر فضای مجازی

ملارد(پانا)- جشنواره تابستان شاد در ملارد، با محوریت مهارتهای تشکیلاتی، مجری‌گری، خبرنگاری، فیلمسازی برای دانش‌آموزان و با دو محور اجتماعی و تشکیلاتی برای مربیان در بستر فضای مجازی شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه جشنواره تابستان شاد در بستر فضای مجازی

با توجه به اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان، شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های آنان از یک سو و ضرورت تداوم نهضت تولید محتوا در گستره فضای مجازی شبکه شاد از سوی دیگر، اولویت اداره آموزش و پرورش در شرایط کنونی است، جشنواره مهارتهای اجتماعی تابستان شاد برای دانش‌آموزان، معاونین، مربیان و خانواده‌های آنان در تابستان ۱۳۹۹ در کانال‌های شبکه شاد در شهرستان ملارد برگزار شد.
اهداف این جشنواره غنی‌سازی اوقات فراغت و ارتقای سطح دانش و مهارت اعضاء و مربیان، ارتقای سطح مشارکت اعضاء در فعالیتها، توانمندسازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی اعضاء در فضای مجازی، شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان و مربیان و تأمین بخشی از محتوای آموزشی جذاب و کارآمد توسط مربیان و دانش آموزان است.

در همین راستا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری اختتامیه این جشنواره در فضای مجازی شاد خبر داد و گفت: مخاطبان این جشنواره، دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی، معاونین و مربیان پرورشی هستند و محورهای موضوعی آن قرآن و عترت و نماز، گردشگری و اردویی، طبیعت گردی، گردشگری تاریخی، فرهنگی و هنری، مهارت‌های معرفتی و اخلاقی، مهارتهای اجتماعی، کاردستی، بازی‌های گروهی، بازی‌های فکری، نقاشی، خطاطی و انواع هنرهای تجسمی است.

او ضمن قدردانی از زحمات مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در این جشنواره افزود: در این تشکل‌ها، باید بر کسب مهارت‌های علمی و عملی در قالب مهارت‌های زندگی مثل: سالم زیستن، شاداب زیستن، آرام زیستن، معنوی و اخلاقی زیستن تأکید شود و برای رسیدن به این امر مهم باید بیشترین سرمایه‌گذاری را برای نسل نوجوان انجام داد تا به خودباوری برسند.

گفتنی است در این مراسم مربی و دانش‌آموزان پیشتاز به اجرای برنامه‌هایی با موضوع تشکل‌های دانش‌آموزی و فواید آن پرداختند و در پایان، از چند تن از مربیان فعال و دانش‌آموزان بصورت نمادین قدردانی و تجلیل شد.

شایان ذکر است اختتامیه جشنواره تابستان شاد بصورت زنده در کانال راهبران تربیتی ملارد پخش شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار