برگزاری جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان

زنجان (پانا) - کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با حضور معاون اجرایی سپاه استان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در محل سالن تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، سید شمس الدین موسوی معاون اجرایی سپاه استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای تمهید مقدمات کنگره ملی شهدای استان گفت: در حیات دنیوی، انسان همیشه در بستر آموزش و پرورش است و انسان اگر تربیت نشود در حالت ایستا قرار می گیرد.

موسوی در ادامه افزود: شناخت معرفتی شهدا مهم است وگرنه صرف نشر و خواندن زندگینامه شهدا اثرگذاری زیادی نخواهد داشت و در زندگی نامه شهدا نیز ابعاد اخلاقی و رفتار های تربیتی باید بیشتر مد نظر باشد.
وی همچنین بر همکاری موثر بسیج دانش آموزی، انجمن دانش آموزی و بنیاد شهید استان و ساخت مستندی از شهدای بمباران مدرسه کوچه بینش تاکید کرد.

در این جلسه همچنین جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : در پروژه مهر سال آتی در همه مناطق کارگروه کنگره شهدای استانی را خواهیم داشت که در راستای کارگروه دفاع مقدس فعالیت خواهد کرد.

گنج خانلو همچنین تصریح کرد: کتاب با محتوای گفتگو با مربیان امور تربیتی در دوران جنگ با تبیین نقش امور تربیتی در جبهه و گردآوری خاطرات شفاهی آنان نیز در حال پیگیری می باشد.

وی در ادامه افزود: در اپلیکیشن شاد ،گروهی با عنوان کنگره شهدای استان ایجاد می‌شود و دو یادمان شهدا نیز در اداره کل و یکی از کانون‌های تربیتی و فرهنگی استان ساخته خواهد شد.

گنج خانلو ابراز داشت : پژوهش های مربوط به در درس تفکر و سبک زندگی با محوریت شهدا و شهید پژوهی صورت خواهد گرفت .

در این جلسه همچنین حسین میرزائی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای تمهید مقدمات کنگره ملی شهدای استان توسط کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار