طی حکمی از سوی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛

حسن مظفری به عنوان "مسئول برگزاری دوره های الکترونیکی توانمندسازی دانش آموزان کشور با تاکید بر اجرای طرح نماد"منصوب شد

زنجان (پانا) - حسن مظفری با حفظ سمت به عنوان "مسئول برگزاری دوره های الکترونیکی توانمندسازی دانش آموزان کشور با تاکید بر اجرای طرح نماد"منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حسن مظفری به عنوان "مسئول برگزاری دوره های الکترونیکی توانمندسازی دانش آموزان کشور با تاکید بر اجرای طرح نماد"منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طی حکمی از سوی علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان، با حفظ سمت به عنوان "مسئول برگزاری دوره های الکترونیکی توانمندسازی دانش آموزان با تاکید بر اجرای طرح نماد در سطح کشور"منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های تربیتی و فرهنگی؛ به منظور عملیاتی نمودن برنامه های حوزه پرورشی و فرهنگی در سند تحول بنیادین، اجرایی نمودن مصوبات طرح نماد و در راستای توانمند سازی دانش آموزان، با حفظ سمت به عنوان "مسئول برگزاری دوره های الکترونیکی توانمندسازی دانش آموزان با تاکید بر اجرای طرح نماد در سطح کشور"منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با بهره گیری از امکانات و توانمندی های معاونت پرورشی و فرهنگی و استفاده از سایر ظرفیت ها، در برگزاری این دوره آموزشی موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار