در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر استان زنجان عنوان شد:

با استفاده از برنامه های علمی پیشگیرانه، نسبت به کاهش آسیب اعتیاد تلاش بیشتری شود

زنجان (پانا) - مدیر کل بهزیستی استان زنجان در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر استان زنجان عنوان کرد با استفاده از برنامه های علمی پیشگیرانه، نسبت به کاهش این آسیب، به خصوص در میان زنان تلاش بیشتری شود.

کد مطلب: ۱۱۴۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
با استفاده از برنامه های علمی پیشگیرانه، نسبت به کاهش آسیب اعتیاد تلاش بیشتری شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ششمین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر استان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش و با حضور مدیران کل بهزیستی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و سایر اعضای کمیته فرهنگی پیشگیری از مواد مخدر استان در سالن جلسات شهید تجلی برگزار شد.

در این جلسه محمدی مدیر کل بهزیستی و رییس کمیته فرهنگی پیشگیری استان با اشاره به وضعیت شیوع شناسی مواد مخدر در کشور و استان، تاکید کرد: ما باید با استفاده از برنامه های علمی و مناسب پیشگیرانه نسبت به کنترل و کاهش این آسیب، خصوصا در میان جوانان و زنان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

رییس کمیته فرهنگی پیشگیری استان در ادامه با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در این عرصه از کسب مقام برتر کشوری توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در اجرای طرح یاریگران زندگی قدردانی کرد.

در ابتدای جلسه کمیته، یوسفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به ارائه گزارشی مبسوط در خصوص برنامه‌های این اداره کل در جهت پیشگیری اولیه از اعتیاد برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان و خانواده های آنها پرداخت.

در ادامه گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن سپاس از حضور اعضای این کمیته بر همکاری آموزش و پرورش استان با سایر نهاد ها و سازمانهای همسو با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار