سحر غلامی دانش آموز استان آذربایجان غربی عضو هیئت رییسه مجلس دانش آموزی کشور شد

ارومیه (پانا) – سحر غلامی دانش آموز استان آذربایجان غربی به عنوان منشی اول هیئت رییسه مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
سحر غلامی دانش آموز استان آذربایجان غربی عضو هیئت رییسه مجلس دانش آموزی کشور شد

رییس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: انتخابات هیئت رییسه مجلس دانش آموزی کشور با حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی سراسر کشور به صورت مجازی و الکترونیکی برگزار شد و اعضای هیئت رییسه در سمت های رییس، نایب رییس، منشی و کارپرداز انتخاب شدند.

حسین عباس زاده با اشاره به موفقیت نماینده آذربایجان غربی در انتخابات هیئت رییسه گفت: سحر غلامی تنها کاندیدای استان آذربایجان غربی در انتخابات هیئت رییسه بود که با اکثریت آرا و کسب 74 رأی به عنوان منشی اول هیئت رییسه انتخاب شد.

وی گفت: استان آذربایجان غربی طی دوره های اخیر مجلس دانش آموزی همواره صاحب کرسی در هیئت رییسه بوده و در مجلس های هشتم و نهم کرسی نایب رییس اول را در اختیار داشتند و در مجلس دهم نیز عضویت کرسی هیئت رییسه حفظ و عنوان منشی به نماینده استان آذربایجان غربی رسید.

عباس زاده افزود: سحر غلامی دانش آموز پایه دهم منطقه کشاورز است و این موضوع یکی از نکات جالب توجه این انتخابات به حساب می آید همچنین این انتخاب نشان از نفوذ، تأثیر و برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برای تک تک اعضا حتی در مناطق محروم دارد.

استان آذربایجان غربی هفت نماینده در مجلس دانش آموزی کشور دارد و این نمایندگان ضمن تصمیم گیری در خصوص برنامه های مختلف دانش آموزی مشاوران مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز بوده و سحر غلامی با عضویت در هیئت رییسه به عنوان مشاور وزیر نیز فعالیت خواهد کرد. مدت زمان نمایندگی این دانش آموزان در مجلس دهم دو سال خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار