رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی :

 مجلس دانش آموزی اعتقاد دانش آموز باوری را در مجموعه آموزش و پرورش تقویت می کند

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: مجلس دانش آموزی باعث تقویت اعتقاد به دانش آموز باوری در مجموعه آموزش و پرورش شود.

کد مطلب: ۸۹۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
 مجلس دانش آموزی اعتقاد دانش آموز باوری را در مجموعه آموزش و پرورش تقویت می کند

حسین عباس زاده در نشست کمیسیون علمی و آموزشی (قطب ٢) مجلس دانش آموزی در شهر ارومیه به شأنیت مجلس دانش آموزی اشاره کرد و گفت: وجود مجموعه ای با عنوان مجلس دانش آموزی موجب تقویت و اعتقاد بیشتر روحیه دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری در مجموعه مسئولین و متولیان نظام تعلیم و تربیت می شود.

وی افزود: تعامل و اعتقاد بسیار خوبی در استان آذربایجان غربی با نمایندگان مجلس دانش آموزی وجود دارد و نظرات و برنامه های پیشنهادی نمایندگان در قالب های مختلف جمع آوری و در نهادهای بالادستی پرورش می یابند.

عباس زاده در خصوص نشست قطبی برگزار شده در ارومیه نیز گفت: در نشست قطبی که به میزبانی ارومیه برگزار شد، ساحت ها و گام های مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به خوبی برای نمایندگان تبیین گردید.

وی ادامه داد: نحوه نگارش سند و همچنین نقد و بررسی کتب درسی از جمله مطالب طرح شده در این نشست بود که با راهبری دبیرخانه مجلس دانش آموزی و کمیسیون علمی و آموزشی مجلس طی ٢ روز ارومیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار