کارشناس پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ملارد:

ثبت‌نام رایگان پیش‌دبستانی در ملارد

ملارد(پانا)- طرح ایمای حرفه‌ای جهت آموزش دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها با محتوای مفاهیم مخصوص این پایه طراحی شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام رایگان پیش‌دبستانی در ملارد

کانالهای آموزشی دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در شبکه شاد راه‌‌اندازی و در دسترس دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفته و دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی هم به همین شیوه آموزش می‌بینند.

مهناز چاهی کارشناس پیش‌دبستانی آموزش و پرورش ملارد در مورد آموزش پیش‌دبستانی‌ها به پانا گفت: با هدف تقویت یادگیری دانش‌آموزان دوره‌ پیش‌دبستانی و با توجه به اهمیت یادگیری پیوسته و دامنه‌دار در دوره‌ ابتدایی و تثبیت و تقویت یادگیری دانش‌آموزان این مقطع در ایام کرونا، طرح ملی آموزش مجازی نوآموزان در شبکه شاد انجام می‌شود.

او ادامه داد: در راستای این هدف، طرح ایمای حرفه‌ای پیش‌دبستانی در کانال شاد برای آموزش دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان با اهدافی نظیر: ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت، پرورش روحیه و رفتار عاطفی، پرورش مهارت‌های حرکتی و جسمی، پرورش ذوق هنری و زیباشناسی و هویت ملی طراحی شده است.

چاهی افزود: در ملارد هم طرح ثبت‌نام رایگان دوره پیش‌دبستانی انجام شده که اولیاء‌محور است و دانش‌آموزان از محتوای خودساخته مربیان پیش‌دبستانی که توسط اداره کل شهرستانهای تهران تایید شده، استفاده می‌کنند.

او در مورد این طرح اضافه کرد: یکی از مدارس ملارد ثبت سناد را انجام داده و دانش‌آموزان با کد ثبت‌نام شده وارد کانال شاد شده و از قسمت ایما، محتوای مربوط به خود را برمی‌دارند و در پایان دوره گواهی دوره پیش‌دبستانی برای آنها صادر می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار