آیین زنگ نمادین هفته پژوهش و فناوری در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- زنگ نمادین هفته پژوهش و فناوری با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی فرزانگان و دیگر کارشناسان و همکاران در دبیرستان غیر دولتی پسرانه شهدای نفت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین زنگ نمادین هفته پژوهش و فناوری در شهرستان امیدیه

به گزارش پانا ،مراسم نمادین هفته پژوهش (از تاریخ ۲۲ آذر ماه لغایت ۲۸ آذر ماه )که از سوی شورای فرهنگی عمومی کشور نامگذاری شده است، با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی فرزانگان ،کارشناس تکنولوژی و گروههای آموزشی، کارشناس مدارس شاهدو مشارکت ها و دیگر همکاران فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان پسرانه غیر دولتی شهدای نفت برگزار شد .

احمدرضا کرائی ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به کلیه همکاران فرهنگی ، دانش آموزان پژوهشگر ، فعالان این عرصه علم و دانش در گفت و گو با پانا اظهار کرد: یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کشورهای توسعه یافته توجه خاص به امر پژوهش و تحقیق می باشد، لذا وظیفه همه ماست که در این حوزه استفاده از تجربیات پژوهشگران و توجه ویژه به امر پژوهش را حتی در فضای مجازی کنار نگذاشته تا به هدف نهایی برسیم .

سپس در این مراسم عبدالحمید قنواتی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی فرزانگان امیدیه در این خصوص گفت : پژوهش، تلاش فکری منظم ، روشنمند و پرسش محور برای یافتن پاسخ و دستیابی به حقیقت است که بر مبنای استدلال عالمانه و شواهد و منابع متعدد و معتبر انجام می‌گیرد و همچنین پژوهش راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش می باشد.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع به منظور گسترش فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه و اجرای برنامه های متنوع و متناسب به مقوله پژوهش و تحقیق در هفته آخر آذر ماه از سوی شورای فرهنگی عمومی کشور به نام هفته پژوهش نامگذاری شده و با اهدافی به منظور شناسایی و اشاعه فرهنگ پژوهش و طرح مشکلات و ارتقای سطح پژوهش و فناوری می باشد .

قنواتی ادامه داد: با توجه به روز شمار هفته پژوهش و فناوری( مدرسه و دانشگاه )در نشستی صمیمانه با حضور معاونت پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه دکتر خزعلی و به منظور تبادل نظرات و پیشنهادات طرفین مبنی بر اینکه وبینارها و سمینارهایی با همکاری دانشگاه و پژوهشسرای فرزانگان جهت کیفیت بخشی هرچه بیشتر در امر آموزش برای دانش آموزان و همکاران علاقمند برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار