آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

زنجان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در پایگاه‌های ثابت و موقت خبرداد و گفت طرح زمستانی این جمعیت از امروز تا ۲۰ اسفند سالجاری اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

علی طاهری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در طرح زمستانی هلال احمر 15 پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.
وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های خرم دره، ابهر، خدابنده، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم در استان زنجان فعال است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه هزار و 690 پرسنل بر حسب نفر روز در طرح زمستانی هلال احمر با تجهیزات کامل فعال شده اند.
طاهری اظهار داشت: 6 هزار و 840 نفر روز نجاتگر هلال احمر استان زنجان در این طرح فعالیت می کنند.
وی، از فعالیت 39 دستگاه خودرو در این طرح زمستانی خبرداد و گفت: از این تعداد ۱5 دستگاه آمبولانس، 11دستگاه خودروی نجات، 13 دستگاه خودروی کمک دار امداد، سایر ماشین آلات امدادی و چند منظوره است.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت هلال احمر استان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.
طاهری خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی برحسب روزانه برای این طرح در سالجاری 2 هزار و 70 تیم است که در طرح زمستانی هلال احمر آماده فعالیت و ارائه خدمات امدادی هستند.
وی یادآوری کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار