آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اجرای طرح زمستانی

تهران (پانا) - سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور در هنگام بارش برف و احتمال لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، واحدهای امداد خودرو مستقردر سطح مناطق 22 گانه شهر تهران مستقر هستند.

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اجرای طرح زمستانی

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: باتوجه به تجربیات ادوار گذشته در خصوص افزایش ساعات پیک ترافیک ماههای پایانی سال و برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در زمان بارش برف و باران به شهروندان تهرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی در قالب طرح زمستانی، ضمن بازدید فنی کلیه اتوبوسها و انجام تستهای مخصوص ویژه فصل زمستان، نسبت به رفع نقص فنی احتمالی اتوبوسهای دارای مشکل نیز اقدام نموده است.

ترفع در ادامه افزود: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور در هنگام بارش برف و احتمال لغزندگی معابر و یا بروز تصادفات رانندگی، در سطح مناطق 22 گانه، واحد های امداد خودرو مستقر شدند تا نسبت به تجهیز اتوبوس‌‌ها به زنجیر چرخ اقدام لازم صورت پذیرد.

او ادامه داد: سیستم گرمایشی کلیه اتوبوسها توسط مسئولین اجرایی سامانه ها بررسی شده و در صورت نقص در هر یک از قطعات مربوط به سیستم گرمایشی اتوبوس، در کمترین زمان نسبت به برطرف کردن آن اقدام می نمایند.

ترفع گفت: با نظارت ویژه مدیران خطوط در زمینه آمادگی فنی و اشتغال حداکثری ناوگان و همچنین کنترل هوشمند ناوگان از طریق سیستم های نظارت تصویری ، ضمن شناسایی خطوطی که در روزهای بارانی و یا برفی پذیرای حجم بالایی از مسافران هستند، نسبت به اعزام به موقع اتوبوسهای کمکی، تقویت خطوط و همچنین اقدامات پیشگیرانه و موثر، اقدام خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با خودروهای شخصی در خطوط ویژه تردد نکنند و با برنامه ریزی و مدیریت سفر، به خصوص در ساعات اولیه روزهای برفی یا بارانی، خدمت‌گزاران خود را جهت ارائه خدمت‌رسانی بهتر، یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار