معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران :

اختصاص بودجه برای آموزش و پرورش هزینه‌کردنیست، سرمایه‌گذاری برای آینده است

اسلامشهر (پانا) - مسائل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سه راهکار اجرایی، بودجه دولت که در دوسال گذشته پرداخت شده، خیرین مدرسه ساز و استفاده از ظرفیت 18000واحدهای تولیدی متوسط به بالا است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بودجه برای آموزش و پرورش هزینه‌کردنیست، سرمایه‌گذاری برای آینده است

شکرا...حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با شهرستان اسلامشهر که در محل فرمانداری منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: زمانی که در جلسات از مشکلات آموزش و پرورش صحبت ‌می‌شود و بودجه‌ای به این امر اختصاص می‌دهیم، این هزینه‌کرد نیست و سرمایه‌گذاری برای آینده است.

او در ادامه افزود: اگر مدیری خود را از قید و بند جلسات مستمر رها کند و به سمت خیرین مدرسه ساز برود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و تنها با امید به اختصاص بودجه دولت برای آموزش و پرورش کاری از پیش نخواهد رفت.

او بیان کرد: در جریان مهاجرت افراد به شهرستان‌های استان تهران با توجه به بالا رفتن نرخ اجاره بها در شهر تهران و در دو سال گذشته سالی 250000نفر را در آمار داریم که 80000نفر از این افراد به صورت دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران اضافه خواهند شد و این افراد به همه امکانات از جمله مدرسه نیاز دارند.

حسن بیگی تصریح کرد: در رابطه با مسائل آموزش و پرورش تنها متولیان، دولت و مدیران آموزش و پرورش نیستند و شورای آموزش و پرورش به عنوان یک پارلمان کوچک فرهنگی با حضور تمامی مسئولین شهرستان یا استان دارای اختیارات تام در حل مشکلات است.

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری تهران خطاب به مسئولین آموزش و پرورش گفت: نتیچه و ثمرات تلاش‌های شما عزیزان در جهت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ساختن نسل آینده کشور است و اگر یکی از دو امر مهم تعلیم و تربیت دچاره مخاطره شود، نتیجه آن را در سال‌های بعد شاهد خواهیم بود.

او اذعان کرد: اکنون کرونا دانش‌آموزان مارا به سمت شبکه شاد و صدا و سیما سوق داده و از حضور در مدارس محروم کرده است، ولی اعتقاد داریم دیدار چهره به چهره معلم و دانش‌آموز و کادر مدرسه نتایج موثری را در برخواهد داشت و معلمان خود الگوی تربیتی دانش‌آموزان هستند.

حسن بیگی خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما مسائل و مشکلات در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با سه راهکار اجرایی، بودجه دولت که در دوسال گذشته پرداخت شده، خیرین مدرسه ساز و استفاده از ظرفیت 18000واحدهای تولیدی متوسط به بالا است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار