خطر آتش سوزی بیخ گوش بازار بجنورد

بجنورد (پانا ) -مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت چهارمین اخطار ایمنی به دو بازار مهم در هسته مرکزی بجنورد ابلاغ‌شده و این دو بازار دارای مشکل حاد و پرخطر از نظر آتش سوزی، حوادث و سوانح تشخیص داده شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خطر آتش سوزی بیخ گوش بازار بجنورد

به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی بجنورد، مجید گریوانی در حاشیه ابلاغ اخطار ایمنی به دو بازار لادن و ارم مرکز استان اظهار کرد: در بررسی کارشناسی صورت گرفته از وضعیت خطرپذیری، این دو بازار پرخطر تشخیص داده‌شده و تذکر ایمنی را دریافت کرده است.

وی اظهار کرد: براساس نظر کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این دو بازار دارای مشکل حاد و پرخطر از نظر آتش سوزی، حوادث و سوانح تشخیص داده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: مجموعه بازار ارم و لادن ازجمله کانون‌های حادثه‌خیزی است که اخطارهای قانونی و ایمنی به همه مدیران آن داده‌شده است.

وی افزود: در این دو بازار مراکز عرضه در ابعاد مختلف وجود دارد که از نقاط خطرساز محسوب شده و ادامه این روند نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: سازه‌های نما در ارم حالت ریزشی پیداکرده و در لادن جان‌پناه‌ها و ارتفاع موانع و دست‌اندازها درست رعایت نشده است.

دو مجتمع تجاری لادن و ارم در هسته مرکزی شهر بجنورد قرار دارند که از جمله بازارهای پر رفت‌وآمد این شهر محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار