سازماندهی خودروی جدید پشتیبانی عملیاتی در سازمان آتش نشانی

تبریز(پانا) - خودرو جدید حامل تجهیزات عملیاتی با محوریت پشتیبانی آتش نشانان در صحنه های بحرانی در مجموعه ناوگان خودرویی سازمان قرار گرفته و به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی خودروی جدید پشتیبانی عملیاتی در سازمان آتش نشانی

آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت پیش بینی تمهیداتی برای پشتیبانی تجهیزاتی آتش نشانان در صحنه های عملیات در وضعیت بحرانی گفت: آمادگی عملیاتی آتش نشانان سازمان قابل ذکر و تقدیر است و بارها صحنه های بحرانی حوادث را با تکیه بر یادگیری اصول و فنون نوین عملیاتی و بکارگیری تجربیات قبلی با موفقیت سپری کرده اند، اما در این میان نقش پشتیبانی تجهیزات در صحنه عملیات نمایانگر شاخص دیگری برای پیشبرد و کسب نتایج بهتر در صحنه عملیات است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز به بازبینی تجهیزات به صورت ادواری از انبارهای لوازم عملیاتی اشاره کرد و افزود؛ تداوم این روند بازبینی ها می تواند به نقش جایگزینی لوازم و بهینه سازی این خودرو پشتیبان منجر شود و انبار گردانی نقش مهمی در این راستا دارد.

آتش پاد زبردست با قدردانی از تکمیل سریع و به بهره برداری رساندن این خودرو پشتیبان بیان داشت: سازماندهی و استقرار چندین دستگاه خودرو پشتیبان در ایستگاه های سازمان برای آینده شهر تبریز که به سمت افزایش جمعیت، توسعه کارخانجات صنعتی در حومه و ساختمان های مسکونی بلند مرتبه حرکت می کند ضروری است و قطعا مقدمات ساماندهی نمونه این خودرو در آینده نزدیک رقم می خورد.

وی ادامه داد: خودرو پشتیبانی تجهیزات عملیاتی با سازمان دهی نوین و پیش بینی رفع نیازهای یک آتش نشان انجام گرفته و حامل تجهیزات انفرادی یک آتش نشان است که می تواند تامین کننده نیازهای ضروری اجرای عملیات های بحرانی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار