جابجائی ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۹۴۸ هزارتن کالا در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جابجائی ۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تن کالا در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جریان بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان خلخال با بیان اینکه این میزان کالا و بار در ۸ ماه گذشته در استان جابجا شده گفت: در مدت یاد شده ۲۰۷ هزار و ۵۸۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

او محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وثوقی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

او وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را عادی و روان دانست و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار