مردآزاد: طرح آموزش کار آفرینی بصورت پایلوت در ۱۰ مدرسه اجرا می شود

تهران (پانا) - اولین وبینار توجیهی طرح آموزش کار آفرینی با حضور مینایی پور، مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش، سرهنگی، مدیر کل دفتر توسعه کار آفرینی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مردآزاد، مشاور امور زنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مردآزاد: طرح آموزش کار آفرینی بصورت پایلوت در ۱۰ مدرسه اجرا می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ مینایی پور با اشاره به ضرورت آموزش های کار آفرینی به دانش آموزان و لزوم تغییر نگرش معلمان گفت: با توجه به اهداف سند تحول، کار آفرینی هم اکنون به عنوان یک حرفه ظهور کرده و همانند دیگر حرفه ها باید توسعه یابد و از طریق برنامه های مبتنی بر‌‌ مطالعات رفتاری و تجربی پرورش یابد.

وی در ادامه اظهار کرد که طرح آموزش کارآفرینی دوره ای است با ساختار و محتوای کاملا متمایز از دوره های رایج که به دنبال تربیت نسل آینده کار آفرینان کشور است.
در ادامه سرهنگی با بیان اهداف این طرح عنوان کرد: باشگاه کار آفرینان نوجوان از بدو آغاز به کار با هدف تربیت نسل نو آور و خلاق و خط شکن در دو رده سنی 12 تا 15 سال و 16 تا 18 سال آموزش خود را به صورت حضوری آغاز کرد، اما در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی و بر اساس تفاهم نامه مشتر ک با وزارت آموزش و پرورش مقرر شد این باشگاه به صورت کاملا مجازی آموزش های خود را ارائه دهد.

همچنین مرد آزاد، مشاور امور زنان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این طرح با همکاری معاونت محترم متوسطه به صورت پایلوت در 10 مدرسه شهر تهران با هدف تقویت نگرش کار آفرینانه، توانمندسازی از طریق کشف واکاوی خلاقیت، بهبود مهارت های پرسشگری، آزمایشگری، مشاهده گری و شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار