مردآزاد: پویایی یک جامعه به مشارکت فعال نسل جوان بستگی دارد

تهران (پانا) - مردآزاد، مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه توجیهی طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران دانش آموز و  پویایی و نشاط یک جامعه را در گرو مشارکت فعالانه نسل جوان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مردآزاد: پویایی یک جامعه به مشارکت فعال نسل جوان بستگی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، جلسه توجیهی طرح افزایش مشارکت اجتماعی دختران دانش آموز برگزار شد.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه پویایی و نشاط یک جامعه به مشارکت فعالانه نسل جوان بستگی دارد اظهار کرد: نسل جوان نسلی است که آگاهانه و با شخصیتی توسعه یافته بتواند در جامعه، مشارکت همه جانبه داشته و نقش شهروندی خود را به خوبی ایفا کند.
مردآزاد ادامه داد: جذب نوجوانان به امر مشارکت های اجتماعی علاوه بر آثار سودمند مشارکت برای جامعه، نقش مهمی در تربیت اجتماعی و ارتقا سواد و مهارت های زندگی «به ویژه کاهش آسیب های اجتماعی و پرهیز از گرفتار شدن در دام فعالیت های مخاطره آمیز و آسیب رسان دارد.»
وی افزود: این طرح توسط مدرسان آموزش دیده کشوری و استانی برای دو گروه مخاطب دانش آموزان و اولیا دانش آموزان به صورت مجازی در بستر سامانه شاد در کلیه مناطق اجرا می شود.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران، افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان جهت مشارکت در فعالیت های اجتماعی، افزایش حس مسئولیت در نوجوانان و کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش دانش و نگرش دانش آموزان را از اهداف این طرح برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار