مرکز بسیج آموزش و پرورش سالروز تشکیل بسیج فرهنگیان را گرامی داشت

تهران (پانا) - در آستانه فرا رسیدن 5 آذر، مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی سالروز تشکیل بسیج فرهنگیان را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مرکز بسیج آموزش و پرورش سالروز تشکیل بسیج فرهنگیان را گرامی داشت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آمورش و پرورش، در آستانه 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش به منظور نکوداشت این روز پیامی را صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد وآله الطاهرین

قال الله تعالی :الم تر کیف ضرب الله مثلا کلمه طیبه کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء .

سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین که یکی از نقاط عطف انقلاب پرشکوه اسلامی و لوح زرینی در کارنامه مبارک این حرکت بزرگ انسان ساز است ، به عموم ملل اسلامی، مردم شریف ایران و به ویژه فرهنگیان گرانقدر، افسران تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارک باد.

چهار دهه از طراحی و بنیان این شجره طیبه سپری شده و نور افشانی تفکر بالنده بسیجی و ظهور و بروز آن در عرصه های دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از حریم امنیت کشور و رویارویی با هجمه نرم بدخواهان و مصاف اقتصادی با دشمنان، جلوه هایی روشن از اقتدار و توانمندی امت مسلمان را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشته است .

یاد و خاطره شهیدان افتخار آفرین بسیجی در تمامی عرصه های مقابله با استکبار جهانی، در روزهایی که یادآور تاسیس این بنای مقاوم است، گرامی باد .

بر همه ی ما فرض است که با تکریم مجاهدت های خالصانه و خدمات بی منت بسیج در عرصه پیشرفت کشور ، شکر نعمت بزرگ الهی را بجا آوریم و بیعت علوی و عاشورایی بسیجیان جهان اسلام با ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی که متضمن تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و زمینه ساز نیل به آرزوی بزرگ مسلمانان یعنی ظهور منجی عالم حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف است را پاس داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار