بیانیه مرکز بسیج فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه

تهران (پانا) - مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مرکز بسیج فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت سالروز حماسه 9 دی ماه بیانیه ای صادر کرد . متن این بیانیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

حماسه نهم دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق با ولایت یادآور روزی پرافتخار برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی در دفاع از ارزش های نظام اسلامی است. در این روز مردم انقلابی و بصیر، یکبار دیگر وحدت و همدلی خود را به رخ دنیا کشیدند و با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی وموضع گیری آگاهانه و قاطعانه، نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

اکنون این تجربه تاریخی تمدن ساز و پر عبرت در دستان ماست و وظیفه حفظ این امانت الهی را داریم و نباید اجازه داد این حماسه ملی به فراموشی سپرده شود.

مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش، باگرامیداشت این حماسه بزرگ، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و محکومیت توطئه های فتنه‌گران و استکبار جهانی، به نمایندگی از تمام معلمان، دانش آموزان، بسیجیان و علاقه‌مندان به ایران اسلامی اعلام می دارد با آگاهی و بصیرت، هرگونه دخالت و کارشکنی دشمنان را شناسایی و نسبت به آن برخوردی قاطع و انقلابی خواهیم داشت.

در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» که مقارن با ایام فاطمیه است، برخود فرض می دانیم نام و راه و مرام این شهید والامقام را ادامه داده و برای تحقق آرمان های شهدا از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار