سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک

بسیج همانند روزهای دفاع مقدس با تجربه بیشتر در حوزه های علمی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت می کند

قرچک(پانا)- سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بر نقش آفرینی بسیج با تجربه اندوزی در مسیر خدمت از جمله کمک های مومنانه در جهت سلامت مردم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج همانند روزهای دفاع مقدس با تجربه بیشتر در حوزه های علمی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت می کند

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، روح‌اله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: حقیقتا بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضوریافته، حماسه آفریده و اندیشه‌ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای این سرزمین جاری ساخته است.

او بیان کرد: بسیج در کنار مردم ، همراه مردم و مایه افتخار نظام است که در زمان های سخت چون 8 سال دفاع مقدس شجاعانه از میهن اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های به یاد ماندنی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود. امروز بسیج در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و علمی و فناوری برای آبادانی این آب و خاک در تلاش است.

فراهانی تصریح کرد: بسیج، این لشکر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال‌های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی، علمی، کمک‌های مومنانه و سلامت مردم عزیز نقش‌آفرینی می‌نمایند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی‌(ره) شکل گرفت و اینک این اندیشه‌ فراگیر در سراسر ایران اسلامی و سایر کشور‌های اسلامی در حال گسترش روز‌افزون است.

فراهانی در پایان خطاب به بسیجیان شجاع و دلاور به ویژه بسیجیان شهرستان قرچک، جامعه بزرگ بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: بار دیگر ضمن تبریک فرا‌رسیدن هفته بسیج، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدر‌شناس کشور به ویژه بسیجیان گرانقدر سلامتی و صحت مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار