اجرای طرح سه گانه مجازی ویژه معلمان تربیت بدنی منطقه چهار

تهران (پانا) -کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار از اجرای طرح سه گانه مجازی ویژه معلمان تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سه گانه مجازی ویژه معلمان تربیت بدنی منطقه چهار

کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفت , گو با پانا گفت: با توجه به شروع موج سوم کرونا، اعضای گروه آموزش درس تربیت بدنی به منظور تقویت فعالیت های این درس در فضای مجازی اقدام به اجرای طرح سه گانه کردند که این طرح دارای سه فعالیت کلیدی است.

کریمی گفت: در گام نخست اعضای گروه آموزشی با هماهنگی مدیران مدارس در کلاس های درس تربیت بدنی عضو شده و به صورت عینی و حقیقی فعالیت های معلمان تربیت بدنی را بازدید می کنند. بازخورد تهیه شده را در قالب فرم "نتایج بازدید" به صورت مجازی برای مدیران ارسال و متعاقب آن مدیران مدارس پس از مطالعه مفاد بازخورد، فرم مذکور را چاپ، تایید و مهمور به مهر مدرسه به کارشناسی تربیت بدنی ارسال می کنند.

کریمی افزود: در بخش بعدی به منظور فعال سازی و مشارکت هرچه بیشتر دبیران و معلمان تربیت بدنی، طرح "هر هفته یک کارگاه آموزش مجازی" در روزهای دوشنبه در فضای شبکه شاد و همچنین در گروه معلمان تربیت بدنی به شکل وبینار برگزار می شود. بدین ترتیب در هر هفته یکی از معلمان به ارائه یک تجربه کاری از فرآیند تدریس مجازی و چالش های موجود در روند آموزشی آن مبحث پرداخته و نقاط ضعف و قوت تجربه ارائه شده از طریق سایر همکاران مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار ادامه داد: در گام سوم طرح، این گروه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، روزهای چهارشنبه راس ساعت 9 شب اقدام به معرفی کتاب می کند بدین شکل که یکی از معلمان تربیت بدنی با بیان شرح مختصری از کتاب مفید و مناسب، سایر اعضای گروه را با شناسنامه و مشخصات اثر بیشتر آشنا می کند.

وی تصریح کرد: در پایان طرح کارشناسی تربیت بدنی بر اساس ارزیابی گروه آموزشی از فعالیت دبیران و آموزگاران تربیت بدنی، از نفرات برتر در این طرح سه گانه تجلیل و تقدیر شایسته به عمل خواهند آورد.

گفتنی است گروه مجازی معلمان تربیت بدنی روزهای شنبه مختص فعالیت برادران بوده تا همکاران برادر با بارگذاری و ارسال تجربیات خویش از فعالیت های تدریس مجازی از تعامل و مشارکت بیشتری بهرمند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار