جانشین سپاه امام صادق(ع) خبر داد:

تجلیل از نه رده برتر استان بوشهر در جشنواره ملی مالک اشتر

بوشهر(پانا)_ جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت نه رده از بسیجیان استان بوشهر موفق به کسب رتبه های برتر در جشنواره ملی مالک اشتر شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۰۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نه رده برتر استان بوشهر در جشنواره ملی مالک اشتر

به گزارش روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ، عبدالرضا دشتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک روز بسیج اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر با هدف رشد بیش از پیش رده‌های سپاه و بسیج و برای تحقق ماموریت‌ها و برنامه‌ها و همچنین تحقق منویات رهبری و کمک به مردم در سطوح شهرستان ، استانی و ملی راه اندازی شده است.

وی با اعلام این که امسال پنجمین سال برگزاری جشنواره ملی مالک اشتر است ، افزود: فعالیت های رده های مختلف بسیج و همکاران به شکل تفکیک شده در طول یک سال و بر اساس یک سری شاخص ها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

جانشین سپاه امام صادق استان بوشهر تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج با تلاش خستگی ناپذیر نیروهای جهادی و انقلابی خود به دنبال ارائه خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف است.

دشتی با اشاره به خدمات شبانه روزی بسیجیان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و استان بوشهر عنوان کرد: حضور و مجاهدت خالصانه بسیجیان در تمامی عرصه ها به ویژه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین و تقدیر است.

وی ادامه داد: رسالت اصلی این جشنواره که برگرفته از نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و پند‌های مدیریتی ایشان است ارتقاء توان مجموعه های فعال در این نهاد مقدس است.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای ارتقای آمادگی عملکرد و پیشرفت مداوم و کمک به تعالی سازمان و ارج نهادن به تلاش و عزم جمعی کارکنان و بسیجیان با معرفی رده‌های برتر و موفق کشوری به صورت سالانه برگزار می شود.

وی گفت: در این جشنواره برترین‌‌ رده ها در بخش‌های اقشار و معاونت های بسیج، طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، پایگاه ها و حوزه های مقاومت و گروه جهادی معرفی شدند.

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت های پایگاه ها و حوزه ها در مسیر خدمات رسانی، افزود: در این بخش پایگاه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع) از شهر بوشهر با مسئولیت حسین احمد پور و پایگاه مقاومت ریحانه النبی (س) با مسئولیت نصرت خوزم از شهر برازجان بعنوان پایگاه برتر و حوزه مقاومت بسیج ثارالله از کنگان با مسئولیت محمد عباس نژاد و حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا (س) شهر دیر با مسئولیت مریم دریانورد به عنوان حوزه مقاومت برتر برگزیده و تجلیل شدند.

دشتی با اشاره به برتری بسیج رسانه استان بوشهر در سطح کشور عنوان کرد: بسیج رسانه استان بوشهر با مسئولیت عبدالله نجفی در جشنواره مالک اشتر سال جاری ، با کسب رتبه برگزیده کشور، مورد تجلیل قرار گرفت.

جانشین سپاه امام صادق ع استان بوشهر عنوان کرد: حجت الاسلام یوسف قاسمی، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه کنگان در اجرای طرح اعتلای کیفی سازی حلقه‌های صالحین، گردان بیت المقدس حوزه مقاومت الغدیر ناحیه دشتی، گروه جهادی امام رضا (ع) از ناحیه دانشجویی با مسئولیت علی جمشیدی و گروه جهادی شهیده سمنبر عالی پور از شهرستان دیر با مسئولیت صدیقه صادقی موفق به کسب رتبه های برتر گروه جهادی استان بوشهر در سطح کشور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار