دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: ما حاج قاسم، مالک اشتر زمان، را دوست داریم

تهران (پانا) – دانش‌آموزان سراسر کشور در همذات‌پنداری با سردار سلیمانی به خلق دلنوشته‌هایی پرداختند که گزیده‌ای از این دلنوشته‌ها در کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» وارد بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: ما حاج قاسم، مالک اشتر زمان، را دوست داریم

کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شعادت نائل آمده است.

از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

در یکی از دلنوشته‌های دانش‌آموزی به قلم محمد متین جعفری دانش‌آموز دوره ابتدایی از استان کردستان خطاب به سردار سلیمانی می‌خوانید:

« من از دیار همیشه سرسبز کوه‌های سربه فلک کشیده و مردان غیور و غیرتمند استان کردستانم، من قلب و دست‌های کوچک اما به مراتب قوی‌تر، در برابر خداوند سوگند می‌خورم آنقدر سخت تلاش کنم درس بخوانم تا آینده فردی به مراتب خطرناکتر برای دشمن و مهربان تر برای دوستان مثل عمویم حاج قاسم.

من به زینب و زینب‌های کشورم قول می‌دهم با این دست‌های کوچکم انتقامی بزرگ‌تر وسخت‌تر خواهم گرفت. من، نه بلکه همه ملت ایران حاج قاسم سردار بی نظیر ایران ذوالفقار علی مالک اشتر زمان را دوست داریم.

سردار دل‌ها از تمامی زحمت‌ها، سختی‌ها، بی‌خوابی‌ها، غم‌ها و غصه‌هایی که برای شادی این ملت، برای امنیت کشورمان متحمل شدید ممنونم، جایتان حتما بهشت است من از پدرم قول گرفتم امسال تعطیلات عید به کرمان بیایم تا بر مزارت بوسه بزنم.»

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار