جلسه هم اندیشی طرح اکرام ایتام و محسنین در جاجرم

جاجرم (پانا )- جلسه هم اندیشی طرح اکرام ایتام و محسنین با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی طرح اکرام ایتام و محسنین در جاجرم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاجرم در خصوص طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: این طرح با هدف جذب و مشارکت خیرین در جهت حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اجرا خواهد شد.
در این جلسه موسوی مدیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت عملیاتی شدن این طرح از همه کارشناسان آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) خواست تا اجرای این طرح را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.
مقصودی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جاجرم نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش باید از تمام ظرفیت های موجود برای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده کرده و تمامی کارشناسان هم باید با جدیت پیگیر اجرای این طرح باشند.
مقصودی در خصوص اجرای طرح اکرام ایتام گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با هماهنگی اداره آموزش و پرورش امور اجرایی طرح را به عهده خواهد داشت.
او ادامه داد: هر مدرسه باید یک رابط علاقمند را در راستای اجرای طرح معرفی کند، سپس فرم هایی در بین دانش آموزان و معلمین توزیع شده و فرآیند طرح، تبیین شود.
در طرح اکرام ایتام و محسنین هر خیر می تواند کمک خود را مستقیم و بدون واسطه و از طریق سامانه به حساب دانش آموزان بی بضاعت واریز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار