رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد استان تهران اعلام کرد

۳۵۲۹ حامی جدید عضو طرح اکرام ایتام و محسنین

تهران (پانا) - رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران از عضویت ۳۵۲۹ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۲۹ حامی جدید عضو طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، محمد دهرویه با بیان اینکه این تعداد از خیران در ماه مبارک رمضان برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام آمادگی کردند، گفت: این خیران، حامی ۴۸۲۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین شدند.

وی ادامه داد: حامیان جدید طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران در ماه مبارک رمضان و از طریق دفاتر کمیته امداد، پیام کوتاه و تبلیغ از طریق رسانه‌های جمعی برای حمایت از کودکان ثبت نام کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۵ هزار و ۱۹ فرد خیر به عنوان حامی، عضو طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران هستند، تصریح کرد: این خیران حامی ۱۸ هزار و ۹۴۸ هستند.

دهرویه به دیگر اقدامات اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ۹۶ هزار ۸۵۸ پرس غذای گرم به ارزش ریالی ۶ میلیارد ریال بین خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت توزیع شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم، ۲۰ هزار و ۳۰۹ سبد کالا به ارزش ۵۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بین خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار