گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان؛ صندلی پرویز مظلومی به چه کسی می‌رسد؟

تهران (پانا) - جانشین پرویز مظلومی در تیم ملی فوتبال جوانان باید هر چه سریع‌تر معرفی شود تا برنامه‌های تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیش از این به تاخیر نیافتند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان؛ صندلی پرویز مظلومی به چه کسی می‌رسد؟

در حالی که چند ماه پیش، فدراسیون فوتبال در انتخابی عجیب و شگفت انگیز پرویز مظلومی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتخاب کرد، او مدتی پس بعد تیم ملی را رها کرد و به عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شد تا در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا، تیم ملی بدون سرمربی شود.

براساس آخرین شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال، این فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال جوانان سه گزینه را مد نظر قرار داده و احتمالا به زودی یکی از این سه نفر سرمربی تیم ملی جوانان خواهد شد.

داوود مهابادی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گزینه اول فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی جوانان است که فدراسیون در انتظار پاسخ نهایی از سوی این مربی جوان برای سرمربیگری در تیم ملی زیر 21 سال است و البته در این بین نظر باشگاه فجر سپاسی هم مهم است.

اما در صورتی که حضور مهابادی میسر نشود، فدراسیون عباس چمنیان سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان را مد نظر قرار داده که در زمان حضور نتایج بدی با نوجوانان ایران نگرفته بود.

یه غیر از مهابادی و چمنیان، فدراسیون فوتبال گزینه سومی هم برای سرمربیگری تیم ملی جوانان دارد که پیشتر سابقه کار در این رده سنی را هم داشته است. حمید درخشان گزینه شماره سه برای سرمربیگری تیم ملی جوانان است که البته به نظر می‌رسد با دردسری کمتر حاضر به سرمربیگری در این تیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار