با حضور مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی کشور:

جلسه هماهنگی مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی کشور با حضور مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و ارائه نقطه نطرات دبیران قطب های کشوری کانونها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این جلسه که به منظور تشریح سیاست ها، برنامه ها، فعالیت های کانونهای فرهنگی تربیتی و نیز مشکلات کانونهای فرهنگی تربیتی صورت گرفت، نمایندگان قطب های6 گانه کانونهای فرهنگی تربیتی کشوری به نمایندگی از سایر مدیران کانونها به بیان مطالبی در حوزه برنامه ها و مسائل کانونها پرداختند.

استان زنجان هم که دبیر قطب 4 کانونهای فرهنگی تربیتی کشور می باشد، در خصوص فضا و تجهیزات کانونها به بیان نقطه نظرات جمع بندی شده، مشکلات و معضلات موجود به ویژه کانونهای مناطق کم برخوردار پرداخت و خواستار رفع مشکلات کانونهای کشور در این خصوص شد.

گفتنی است از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه، بررسی، بحث و تبادل نظر با موضوع انجمنها و کارگاهها، مسائل مالی کانونها، توسعه نیروی انسانی، تولید محتواها و برنامه های مناسبتی و برنامه جوانه ها بود که توسط دبیران سایر قطب ها ی کانونهای کشوری ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار