در پی همکاری و عملکرد موثر در برگزاری برنامه های سازنده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان:

از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر به عمل آمد

زنجان (پانا) - اداره کل ورزش و جوانان استان، در پی همکاری مطلوب و عملکرد موثر در برگزاری برنامه های سازنده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان؛ از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر به عمل آمد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در پی عملکرد موثر و همکاری در برگزاری برنامه های سازنده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان، علی خلیلی مدیرکل و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان با صدور پیامی خطاب به ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان، از اداره کل آموزش و پرورش زنجان و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بی شک اوقات فراغت به عنوان بخش بسیار مهمی از دوران زندگیم و لحظات ارزشمند یک جوان است که غنی سازی آن مبتنی بر آموزه های دینی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی و با استفاده از روش ها و برنامه های موثر، نیاز محور و جذاب، می تواند دستیابی به قله های پیشرفت و تعالی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسریع و تسهیل کند. بنابراین از عملکرد قابل تحسین آن مجموعه که در برگزاری برنامه های سازنده در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان در بخش "پرمخاطب ترین دستگاه" در سال ۹۸ ما را یاری و همراهی کردید، تشکر و قدردانی می‌کنم.
امید است با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار