سلامتی دانش‌آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رویکرد آموزش و پرورش را تحرک، پویایی وایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان و معلمان دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی دانش‌آموزان اولویت اول آموزش و پرورش است

رضا داور‌زنی در جلسه مدیران مدارس دوره ابتدایی اظهار‌کرد: وظیفه ما اینست که دانش‌آموزان را برای یک زندگی سالم و فعال آماده‌ کنیم ما باید تحرک و پویایی و شور و نشاط را در بین دانش‌آموزان و معلمان نهادینه کنیم آنچه که امنیت فردای این کشور را به مخاطره خواهد انداخت بی‌تحرکی، سستی و تنبلی نسل امروز ما است. بیشترین هزینه کشور در آینده در بخش درمان خواهد بود که سلامت دانش‌آموزان باید اولویت آموزش و پروش باشد. توجه به سواد حرکتی مهمترین موضوع برای دانش‌آموزان پایه است که باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد بحث آموزش و مسائل فرهنگی و تربیتی در گرو شادابی و سالم بودن دانش‌آموزان است که با همت و تلاش و همدلی و وفاق این مسیر را می‌توان به راحتی طی‌کرد .
او در بخش دیگری از جلسه افزود: برنامه‌محوری و آینده‌پژوهی یکی دیگر از بحث‌هایی است که باید به آن توجه گردد و از روزمرگی خودداری کرد.
داورزنی گفت: هیچ موردی از دایره رصد مدیران خارج نیست و معتقدم دلسوزترین، متعهد‌ترین و آگاه‌ترین افراد نسبت به حل و پیگیری مسائل فرهنگی و تربیتی و ورزشی دانش‌آموزان خود مدیران هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان ضمن تشکر از زحمات مدیران مدارس مقطع ابتدایی اظهار‌کرد: اخلاق‌محوری و تکریم و احترام گذاشتن به معلمان و اولیا دانش‌آموزان باید سرلوحه و اساس کار همه برنامه‌های ما قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار