کسب رتبه اول استانی آموزش و پرورش اسلامشهردرسوگواره احلی من العسل

اسلامشهر(پانا) - سوگواره احلی من العسل ، کاری هدفمند و اثرگذار است که با یک‌ شور آغاز و به یک شعور درجامعه هدف پایان می‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه اول استانی آموزش و پرورش اسلامشهردرسوگواره احلی من العسل

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر هدف از برگزاری سوگواره احلی من العسل را الگو قراردادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن(ع) برای نسل نوجوان دانست.

او افزود: سوگواره احلی من العسل متناسب با شرایط کرونایی و بهره‌مندی از بستر شبکه شاد به‌ عنوان یکی از بهترین برنامه‌هادر قالب فضای مجازی در اسلامشهر صورت گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: دانش‌آموزان ساعی اسلامشهر موفق شدند با کسب 19 مقام برتر عنوان نخست این این سوگواره را در بین شهرستان‌های استان تهران از آن خود کنند.

بنار بیان کرد: در سال‌های اخیر مراسم سوگواره احلی من العسل در روز بزرگداشت نوجوان کربلا، به نام حضرت قاسم ابن الحسن(ع) برگزار می‌شود، لذا این سوگواره در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی نه‌تنها جای خود را در جامعه بازکرده، بلکه در سطح بین‌المللی نیز بازتاب داشته است.

اوتصریح کرد: برگزاری سوگواره احلی من العسل، کاری هدفمند و اثرگذار است که با یک‌ شور آغاز و به یک شعور در جامعه هدف پایان می‌یابد.

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت کرونایی سال تحصیلی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل محدودیت کرونایی و ضرورت اجتناب از اجتماعات نتوانستیم این سوگواره را با کیفیت و کمیت حضوری هرساله برگزار کنیم، اما نهایت تلاش را کردیم که خاطره و نام این روز را بیش‌ از پیش حفظ کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار