مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

پرچم 13 آبان به عنوان نماد مقاومت جاودان این ملت همواره برافراشته باقی می‌ماند

اسلامشهر(پانا) - یوم ا...سیزدهم آبان روزی است که نسل جوان و بیدار ایران اسلامی استقامت، ایستادگی و وحدت خویش را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پرچم 13 آبان به عنوان نماد مقاومت جاودان این ملت همواره برافراشته باقی می‌ماند

در متن پیام حسینعلی بنار به مناسبت گرامی‌داشت یوم ا... سیزدهم آبان آمده است: 13 آبان ماه روزی به یاد‌ماندنی در تاریخ معاصر جمهوری‌اسلامی ایران است که به عنوان روز استکبارستیزی نامگذاری شده است.

این روز از حرکت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره)، رهبر کبیر انقلاب است و امروزه باید این دستاورد مهم را پاس بداریم و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار بکوشیم.

روزی که نسل جوان و بیدار ایران اسلامی استقامت، ایستادگی و وحدت خویش را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که از توطئه‌ها و استکبار جهانی آگاهند و اجازه نخواهند داد که اهداف سلطه‌گران در این مرز و بوم عملی شود.

و اما ما می‌رویم تا آرمان شهیدان سرافرازمان را به مقصد برسانیم، ما می‌رویم تا آنچنان توان دفاعی خویش را تقویت کنیم که هیچ قدرتی نیت شوم تجاوز به آب و خاک این کشور را پیدا نکند، ما می‌رویم تا یاریگر آزادگان سرافراز دنیا باشیم و جبهة متحد حق را در مقابل صف باطل سازماندهی کنیم. ما می‌رویم تا سایه تجاوز قدرت‌های خونخوار جهان از سر عدالت و برابری برداریم.

پرچم 13 آبان به عنوان نماد مقاومت جاودان این ملت همواره برافراشته باقی می‌ماند و آموزش و پرورش نیز پیرو رسالتش در روز دانش آموز با مردم انقلابی و سرافراز ایران اسلامی پیمان می‌بندد تا فرزندانی مقاوم و در تراز شهیدان و ایثارگران برای تضمین ارزش‌های آینده این نظام و انقلاب تربیت کند. نسلی که ظلم را نمی‌پذیرد و بر نمی‌تابد و با آن مبارزه می‌کند و چشم از افق آزادگی برنمی گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار