شیوه نامه اجرایی پارلمان مشورتی اولیا و مربیان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی شیوه نامه اجرایی «پارلمان مشورتی اولیا و مربیان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» را  به ادارات استثنایی استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه اجرایی پارلمان مشورتی اولیا و مربیان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای برنامه‌های بسته تحولی"توسعه مشارکت ها، کاهش تمرکز و اجتماعی شدن سازمان" و با هدف بهره مندی واحدهای آموزشی از ظرفیت ها و قابلیت های اولیای دانش آموزان یا نیازهای ویژه در سطح استان، از سوس سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه اجرایی " پارلمان مشورتی اولیا و مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه " به ادارات آموزش و پروش استثنایی استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، محورعمده این برنامه، مشارکت اولیا و استفاده از ظرفیت های فکری، علمی، تخصصی و فنی آنان در مدارس و ایجاد یک ارتباط هدف مند، مستحکم و مداوم با اولیا است.

شایان ذکر است؛ پارلمان مشورتی اولیاء و مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه هیاتی منتخب از نمایندگان و روسای انجمن اولیاء و مربیان سراسر کشور است که در جهت تحقق اهداف آموزشی، پرورشی و توان بخشی دانش آموزان استثنایی با بهره مندی از مشارکت همه جانبه اولیاء گام برمی دارند.

شیوه نامه اجرایی پارلمان مشورتی اولیاء و مربیان دانش آموزان با نیازهای ویژه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار