شیوه نامه اجرایی «مدرسه یاری اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» ابلاغ شد

تهران (پانا) - با امضای معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه اجرایی «مدرسه یاری اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» به ادارات استثنایی استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه اجرایی «مدرسه یاری اولیای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در راستای اجرای برنامه های بسته تحولی"توسعه مشارکت ها، کاهش تمرکز و اجتماعی شدن سازمان" و با هدف بهره مندی واحدهای آموزشی از ظرفیت ها و قابلیت های اولیای دانش آموزان یا نیازهای ویژه در سطح استان ، شیوه نامه اجرایی " مدرسه یاری اولیاء دانش آموزان با نیازهای ویژه" به ادارات آموزش و پروش استثنایی استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این شیوه نامه اولیایی در برنامه "مدرسه یاری" مشارکت دارند که در حوزه سلامت، تربیت بدنی، توان بخشی، هنر، فنی و ...تخصص و مهارت داشته باشند و بر اساس تخصص، علاقه و نیازهای مدرسه، خدمات تخصصی، علمی و مهارتی خود را ارایه کنند.

هدف از مدرسه یاری نیز تقویت نقش انجمن های اولیا و مربیان مدارس استثنایی از طریق جلب مشارکت عمومی والدین و ساماندهی آنها در جهت یاری به مدارس، بهره مندی بهتر از توانایی اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه در جهت بهبود و ارتقای کیفی برنامه ها و خدمات آموزشی، پرورشی و توان بخشی و جلب مشارکت، یاری و همکاری اولیا در جهت پیشبرد هرچه بهتر آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

متن کامل این شیوه نامه را دریافت کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار