برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر

کاشمر(پانا)- آئین تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر

مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر با حضور تعدادی از همکاران اداری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل نمازخانه اداره برگزار شد.

در این جلسه علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر، در سخنانی ضمن تشکر از خدمات، اهتمام و تلاش های صادقانه حسن رمضانی معاون سابق در پیشبرد اولویت های فرهنگی و پرورشی و تبریک به حامد ناصری معاون جدید پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر،آموزش و پرورش را به عنوان شاخص ترین نهاد تعلیم و تربیت در کشور برشمرد که به صورت مستقیم با دانش آموزان در تماس است و تربیت دینی و اعتقادی دانش آموزان را برعهده دارد.

وی بیان کرد: تدوین و اجرایی برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی با مشارکت مدیران ، کارشناسان ، معلمان و مربیان متناسب با ویژگی ها و توانایی های دانش آموزان پی گرفته شود .

طاهریان گفت : برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی و هدایت برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و اعتلای معارف اهل بیت (ع) صورت گرفته است .

در این مراسم حسن رمضانی از کمک وهمراهی تمامی همکاران در مدت تصدی در پست معاونت پرورشی تشکر کرد وحامد ناصری نیز در سخنانی همراهی و همکاری و استفاده از تجربیات همکارانش را در جهت ارتقاء ونیل به اهداف ستد تحول بنیادین آموزش وپرروش خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار