شایسته سالاری مبنای انتصاب مدیران

خوسف (پانا) - نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت در انتصابات مدیران محورباید شایسته سالاری باشد و از مباحث جناحی و مسائلی که گسل تفرقه را بیشتر می کند، پرهیز شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شایسته سالاری مبنای انتصاب مدیران

حسین خسروی اسفزار نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندار جدید خراسان جنوبی دارای پشتوانه قوی و با تجربه است ،امیدواریم مسیر توسعه همه جانبه با سرعت، امنیت بیشتر و تعامل همه مدیران دستگاه های اجرایی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان توسط وی ادامه یابد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین ویژگی که از استاندار جدید خراسان جنوبی در وزارت کشور گفته شد تدین است همچنین ولایت و خانواده‌های شهدا خط قرمزش است.

وی افزود: استاندار جدید خراسان جنوبی در هفته وحدت از هیات دولت رای اعتماد گرفت و به قول وی اگر یک روز در استان خراسان جنوبی باشد، کار شایسته ای را انجام خواهد دادکه امیدواریم این مهم تحقق یابد.

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه از استاندار جدید خراسان جنوبی درخواست می شود در انتصابات، محور شایسته سالاری باشد و از مباحث جناحی و مسائلی که گسل تفرقه را بیشتر می کند پرهیز شود، تصریح کرد: از دیدگاه امام علی (ع) یکی از دلایل سقوط دولت‌ها، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای است و اینکه مدیران شایسته را آخر بگذارد و مدیران ناشایسته را مقدم کند که امیدواریم دچار این آسیب نشویم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما در قبال وعده هایی که به مردم می دهیم مسئول هستیم، ادامه داد: پیامبر فرمودند: «مَنْ کانَ يُؤمِنُ بِاللّه ِو اليَومِ الآخِرِ فَلْيَفِ إذا وَعَدَ؛ هر که به خدا و روز معاد ایمان دارد، باید به وعده خود عمل کند».

وی عنوان کرد: همه مدیران در دوره‌های قبل وعده اتمام پروژه محور بیرجند - قاین را دادند که امیدواریم این وعده امسال محقق شود.

خسروی اسفزار در پایان گفت: صداقت در گفتار و ادای امانت ملاک ارزیابی ارزش انسان است و امیدوارم همه ما کاری کنیم که در آینده حسرت نخوریم که در فرصت مسئولیت خود چرا از انجام کاری که برای مردم می توانستیم کوتاهی کردیم.

مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار