نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی:

پروژه متروی اسلامشهر نیازمند همکاری و حمایت شهرداری و شرکت متروی تهران است

اسلامشهر (پانا) - حضور شهرداری تهران در حریم شهرستان اسلامشهر باعث تداخل و تعارض مدیریتی در بخشی از مناطق اسلامشهر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه متروی اسلامشهر نیازمند همکاری و حمایت شهرداری و شرکت متروی تهران است

به گزارش مجمع نمایندگان استان تهران، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به تداخل حریم شهر تهران و شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: متأسفانه به دلیل وجود برخی قوانین مبهم شاهد حضور شهرداری تهران در حریم شهرستان اسلامشهر هستیم که باعث تداخل و تعارض مدیریتی در بخشی از مناطق اسلامشهر می‌شود.

او با تاکید بر لزوم اصلاح رویه فعلی بیان کرد: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های لازم جهت خروج شهرداری تهران از حریم شهرستان اسلامشهر همراه با صدور حکم قضایی در این خصوص انجام شده، اما مدیران شهرداری تهران همچنان از اجرای حکم و خروج از منطقه استنکاف می‌کنند که ضروری است این روند از سوی شهرداری تهران اصلاح شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیشرفت پروژه متروی اسلامشهر نیز خاطر نشان کرد: پروژه متروی اسلامشهر با وجود پیشرفت ۲۵ درصدی حفاری تونل با چالش‌های مالی مواجه است که پیگیری‌های لازم برای جذب منابع ملی جهت ادامه اجرای پروژه صورت گرفته، اما در این زمینه نیازمند همکاری و حمایت شهرداری و شرکت متروی تهران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار