معاون آموزش متوسطه در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران دوره اول متوسطه استان زنجان:

مدیران مدارس عامل استمرار و انسجام همه برنامه ها، طرح ها و فعالیت های آموزشی در سطح مدرسه هستند

زنجان (پانا) - جلسه معاون آموزش متوسطه با مدیران دوره اول متوسطه به صورت ویدئو کنفرانس در بستر شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس عامل استمرار و انسجام همه برنامه ها، طرح ها و فعالیت های آموزشی در سطح مدرسه هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس، اظهار کرد: نقش مدیران به عنوان راهبران آموزشی عامل دوام، قوام، استمرار و انسجام همه برنامه ها، طرح ها و فعالیت های آموزشی در سطح مدرسه بوده و در این شرایط حساس مسئولیت مدیران محترم مدارس بسیار مهم و تاثیر گذار است.

معاون آموزش متوسطه در ادامه افزود: با عنایت به وضعیت شیوع کرونا و احتمال غیر حضوری بودن مدارس تا آخر سال تحصیلی، باید تمام توان و انرژی خود را صرف رصد جریان و استمرار آموزش در سطح مدرسه کرده به طوری که هیچ خللی در روند تربیت و یادگیری فرزندان استان وارد نشود.

بهرامی در ادامه با تاکید بر حضور مداوم و فعال مدیران و همکاران محترم در شبکه شاد به عنوان محیط اصلی کار و فعالیت های آموزشی، پایش مستمر کیفیت ارتباط و تعامل دانش آموزان با معلمان و دبیران و کنترل مستمر و مداوم جریان یادگیری را از جمله نقش های مدیران در ایام آموزش های غیر حضوری دانست.

وی در ادامه گفت و گو مدیران دوره اول متوسطه استان زنجان، ارزشیابی تکوینی را کلید تحقق و حصول اطمینان از فرآیند آموزش دانست و گفت: به عنوان مدیر یا معلم یا اولیاء باید از میزان تحقق اهداف یادگیری و آموزش اطمینان پیدا کنیم و این اطمینان با چیزی جز ارزشیابی تکوینی حاصل نمی شود. مدیران و دبیران مدارس باید در ثبت عملکرد تحصیلی و پیشرفت های دانش آموزان اهتمام داشته باشند، این امر توصیف عملکرد دانش آموزان برای یادگیری را امکان پذیر می کند و فرصت ارائه بازخورد مناسب به خانواده ها را فراهم می کند.

در ادامه این جلسه رئیس اداره متوسطه دوره اول و دوم نظری و رئیس اداره فناوری اطلاعات نسبت به تبیین و تشریح طرحها و برنامه های کیفیت بخشی و شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) مطالبی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار