معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان:

شماره تلفن ۴۳۰۸۱ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شماره تلفن ۴۳۰۸۱- ۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شماره تلفن ۴۳۰۸۱ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین براهویی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، خاطر نشان کرد: شبکه شاد تحولی نوپا در نظام تعلیم و تربیت کشور و مهمترین ابزار آموزشی در شرایط فعلی است.

وی با اشاره به عضویت ۷۸ درصدی دانش آموزان استان در شبکه شاد بر احراز هویت تمامی دانش آموزان در این شبکه تاکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، درباره شرایط کاری معلمان در زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: برای برنامه آموزشی معلمان، محتوای دروس مختلف تحصیلی آماده و در شبکه شاد بارگذاری شده است.

وی با بیان این که شماره تلفن ۴۳۰۸۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است، گفت: فیلم های مختلف آموزشی در زمینه کار با شبکه شاد در این پیام رسان در قسمت راهنمای شاد بارگذاری شده است.

براهویی افزود: در آموزش و پرورش مدافع حقوق دانش آموزان هستیم و باید آموزش دانش آموزان را تحت هر شرایطی پیگیری و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی را در حوزه کاری تضمین کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تهیه و تدوین اطلس دسترسی دانش آموزان در مدارس گفت: جمع آوری اطلاعات صحیح و متناسب با نیاز دانش آموزان و مدارس در شرایط فعلی لازمه عبور از دوران خطیر کرونایی است.

براهویی ساماندهی بهینه نیروی انسانی را نیز ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و تاکید کرد: صدور ابلاغ باید بر اساس واقعیت و متناسب با نیاز باشد.

وی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه معلمان استان در زمینه تولید محتوای آموزشی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار