مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

انعقاد قرارداد ۹۹ درصدی سهمیه بهسازی مسکن روستایی در زنجان

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جلسه شورای اداری که با حضور حقیقی استاندار زنجان، آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ، جهت تقدیر از بانک های عامل استان برگزار شد، گفت تاکنون برای ۹۹ درصد ابلاغ سهمیه بهسازی مسکن روستایی در بانک‌های عامل انعقاد قرارداد شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد قرارداد ۹۹ درصدی سهمیه بهسازی مسکن روستایی در زنجان

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان خواجه ای با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ سهمیه بهسازی مسکن برای اتان ابلاغ شده بود، بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده سهمیه به ۳ هزار و ۱۹۱ واحد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ هزار ۱۵۹ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرارداد شده است، عنوان کرد: ۳۲ واحد هم باقی مانده است، که در این حوزه، زنجان رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ۹۹ درصد ابلاغ سهمیه بهسازی مسکن روستایی در بانک‌های عامل انعقاد قرارداد شده است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که میانگین کشوری این طرح ۷۷ درصد است.

وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات قرض‌الحسنه در سال ۱۳۹۷ حدود ۱۸۳ واحد سهمیه به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است، یادآور شد: ۱۰۰ درصد این تسهیلات محقق شده است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه در سال‌جاری سهمیه استان ۱۴۱ واحد با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون ۱۳۵ واحد به بانک معرفی شده است.

گفتنی است در پایان جلسه از مدیران بانک های عامل در راستای تعاملات ویژه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در زمینه جذب اعتبارات حوادث و ارائه تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان توسط حقیقی استاندار زنجان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار