مدیر کل بنیاد مسکن استان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط با یکدیگر در رفع مشکلات روستاییان و ایجاد زیر ساخت های مناسب بسیار مؤثر است

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در راستای گسترش تعاملات و همکاری ها دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط با یکدیگر در رفع مشکلات روستاییان و ایجاد زیر ساخت های مناسب بسیار مؤثر است

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ابتدا خواجه ای به اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی اشاره کرد و گفت: این طرح با رویکرد کالبدی نگر خود تلاش دارد تا ضمن ساماندهی بافت کالبدی نواحی روستایی، تحولات آتی آن را کنترل و در جهت مناسب هدایت نماید.

وی ادامه داد: این طرح ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و نیازمندیهای عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرحهای ساماندهی فضا سکونتگاه‌های روستایی تعیین می‌کند.

خواجه ای به موضوع پاسخ استعلامات رودخانه ها و مسیل های واقع‌ در بافت های روستاهای استان و رعایت آن در بازنگری طرح های هادی روستایی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط در رفع مشکلات روستائیان و ایجاد زیرساخت های مناسب بسیار موثر است که در این راستا نیز از شرکت آب منطقه ای انتظار داریم همکاری بیشتر ی با این نهاد انقلابی داشته باشند تا مشکلات روستائیان سریع تر حل شود.

در ادامه افشاری با اشاره به نقش موثر بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاها و همچنین تهیه و اجرای طرح های هادی روستاها، تصریح کرد: همکاری دستگا های اجرایی تاثیر بسیاری در شناسایی مشکلات به ویژه در سطح روستاها دارد، به طوری که علاوه بر محرومیت زدایی موجبات توسعه نیز فراهم خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرکت آب منطقه ای آمادگی خود را برای همکاری و تعامل بیشتر در راستای حل مشکلات روستائیان با بنیاد مسکن استان اعلام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار