زمان: کانون فرهنگی و تربیتی در تحقق اهداف پرورشی نقش موثری دارد

تهران (پانا) - مینو زمان در روز شنبه سوم آبان ماه 1399، ضمن بازدید از کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه، این مکان‌ فرهنگی را به عنوان ابزار مهمی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان: کانون فرهنگی و تربیتی در تحقق اهداف پرورشی نقش موثری دارد

به گزارش اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش منطقه8، روز شنبه 1399/08/03، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه وحید شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی از کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه بازدید کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن بازدید از قسمت های مختلف این کانون بیان داشت: کانون‌ فرهنگی و تربیتی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان نقش مؤثر و بسزایی دارد، برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از این فضا می‌تواند در کشف و هدایت توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان بسیار مفید باشد واین مرکز با هدف ارائه خدمات به دانش‌آموزان و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری، ورزشی، اجتماعی، علمی و مهارتی در دوره‌های مختلف تحصیلی تشکیل و راه‌اندازی شده است.
وی افزود: گذراندن مناسب و مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان، عامل موثری بر سلامت روانی آن ها بوده و موجب شادابی و سلامت جسمی و روانی در این قشر می شود.

شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منظقه نیز ابراز کرد: فعالیت‌های حوزه پرورشی، فرهنگی و هنری فعالیت هایی حضوری و تعاملی هستند، با این حال به رغم شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص حضور دانش آموزان در مدارس و مراکز پرورشی و ورزشی، این فعالیت‌ها طبق روال گذشته در بستر فضای مجازی برقرار است.

شیخی افزود: با توجه به پیشگیری شیوع کرونا و با علم به اینکه فعالیت های حوزه فرهنگی هنری جزو فوق برنامه است، دانش آموزان با توجه به ظرفیت کانون فرهنگی تربیتی و با توجه به شرایط کنونی کشور در ۲۲ انجمن کانون به صورت غیرحضوری در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار