بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران از حوزه های امتحانات نهایی

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران به همراه اعضای شورای معاونین در حوزه های امتحانات نهایی منطقه حضور یافت و از روند برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1399 بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تهران از حوزه های امتحانات نهایی

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به همراه اعضای شورای معاونین در حوزه های امتحانات نهایی خرداد 1399 منطقه حضور یافت و از روند برگزاری امتحانات نهایی بازدید کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه8 در این بازدیدها اظهار کرد: در پروتکل بهداشتی جزئیاتی که باید برای سلامت دانش‌آموزان مدنظر باشد مورد اشاره قرار گرفته است و برای آگاهی عوامل اجرایی مدارس از دو هفته قبل کار اطلاع‌رسانی و آموزش آنها آغاز و امکانات مورد نیاز گند زدایی و ضدعفونی مدارس، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تهویه هوا فراهم شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 تاکید کرد: تمام تلاش همکاران این است که امتحانات در کمال آرامش برگزار شود و دانش آموزان بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی در جلسات امتحان حضور یابند.

وی در خاتمه عنوان کرد: در خرداد امسال، امتحانات نهایی منطقه 8، در 22 حوزه در حال برگزاری است و رشته های فنی حرفه ای و بزرگسالان به صورت طرح تجمیع حوزه ها در منطقه 8 امتحان خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار