بازدیدهای مینو زمان از روند شروع به کار مدارس منطقه8

تهران (پانا) - با توجه به دستور وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر بازگشایی مدارس، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، از مدارس منطقه، جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در طول هفته گذشته بازدید میدانی به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدهای مینو زمان از روند شروع به کار مدارس منطقه8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، با توجه به دستور وزارت آموزش و پرورش، مبنی بر بازگشایی مدارس، مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه اعضای شورای معاونین و کارشناس مسئولان مقاطع از مدارس منطقه 8 جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در طول هفته گذشته بازدید میدانی به عمل آورد.

این بازدید ها با هدف بررسی وضعیت فیزیکی مدارس، نحوه اجرایی دستورالعمل های بهداشتی، حضور دانش آموزان در مدرسه، گروه بندی انجام شده، تعامل و گفتگو با دانش آموزان و معلمان در خصوص نحوه تدریس در فضای مجازی و حضوری انجام پذیرفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 سلامت دانش آموزان را از اولویت های اصلی حوزه سلامت برشمرد و تصریح کرد: دغدغه مسئولان آموزش و پرورش نیز همین مساله است. لذا باید با همفکری و تشریک مساعی، رفع چالش ها و نواقص بهداشتی مدارس در دستور کار قرار گیرد و مدیران محترم ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت دقیق و بدون کم و کاست، برنامه ای مدون برای نوسازی سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و روشویی های دارای نواقص بهداشتی داشته باشند تا نظافت و گندزدایی مدارس منطقه با دقت عمل صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار