عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت دهه وقف در شیروان

شیروان(پانا)- همزمان با آغاز دهه وقف گلزار شهدای شهرستان شیروان با حضور جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی، هیئت امناء و خادمین آستان مقدس امام زاده حمزه الرضا(ع) عطر افشانی گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت دهه وقف در شیروان

به گزارش پانا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در این آیین با گرامی داشت دهه آخر ماه صفر المظفر و دهه وقف گفت: اولین روز کاری دهه وقف را در کنار گلزار شهدا آغاز می کنیم که میثاقی با شهدا و فرزندان نبی مکرم اسلام(ص) بسته باشیم و آن را به فال نیک می گیریم تا که همیشه رهرو راه شهیدان باشیم.

حجت الاسلام عظیم آسوده به جهت احیای امور فرهنگی و عمرانی در آستان مقدس امام زاده غیبی(ع) شهرستان شیروان از زحمات حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه محترم و خادمین و خیرین این آستان تقدیر و تشکر نمود و از راه اندازی طرح شمیم خدمت در راستای حمایت از تولید، اشتغال و کمک به نیازمندان در اماکن متبرکه استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبه های مالی اداره اوقاف و امور خیریه از دستگاه های اداری می باشد از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری نمود تا پس از وصول، این مطالبه ها در جهت تولید و اشتغال استفاده شود.

آسوده از خرید تعدادی پنل و اینورتر جهت اجرای پروژه های تامین انرژی پاک خورشیدی در سطح استان و اجرای سه پروژه از این طرح در شهرستان شیروان در آینده نزدیک خبر داد و در ادامه گفت: تا پایان ماه صفر حدود دو هزار و دویست و پنجاه بسته معیشتی در راستای قرارگاه مواسات و همدلی با کمک امام جمعه محترم، نیروی مقاومت بسیج و خیرین و همچنین ده هزار و یکصد بسته نیز تا پایان دهه وقف از محل موقوفه ها و کمک خیرین بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اعلام آمادگی اوقاف و امور خیریه در جهت سرمایه گذاری های مشارکتی، از پیگیری راه اندازی یک واحد جایگاه سوخت در جهت افزایش درآمد موقوفه ها خبر داد.

در پایان حاضرین با حضور در گلزار شهدا و با عطرافشانی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای شهرستان را گرامی داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار