عدم دسترسی ۱۳ مدرسه ییلاقی آستارا به اینترنت

آستارا (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: ۱۳ مدرسه ییلاقی شهرستان به اینترنت دسترسی ندارند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
عدم دسترسی ۱۳ مدرسه ییلاقی آستارا به اینترنت

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش آستارا، سیدسجاد موسوی، در سی و دومین جلسه مقابله با بیماری کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای سال تحصیلی جدید، شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا جهت اجرا در ۱۶۰ مدرسه این شهرستان، تنظیم و به مدیران مدارس ابلاغ شد.

وی گفت: از ۱۵ مهر تاکنون بازرسی های مداوم اکیپ های مختلف شهرستان و استانی از مدارس به عمل آمد که این بازرسی ها مختص به آموزش و پرورش نبود و اکیپ های بهداشت و درمان و سایر ارگان ها هم نیز به شکل جداگانه بازدیدهایی را داشته اند.

وی با تأکید بر اینکه سرانه بهداشتی در دو مرحله به ارزش ۳ میلیارد ریال در مدارس دولتی آستارا توزیع شده است، افزود: علاوه بر این با کمک خیران و گروه های مردم نهاد، پک های بهداشتی در ۳۰ واحد آموزشی نیز توزیع شده است.

موسوی با اشاره به اینکه ضدعفونی مدارس به شکل مستمر در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در مدارس غیردولتی شرایط مناسب است و تب سنج و دستگاه های ضدعفونی هوشمند در اکثر مدارس خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد.

وی فرسوده بودن بنای مدرسه دولتی متوسطه دوره اول جعفرنژاد را دلیلی بر به چشم نیامدن اقدامات بهداشتی انجام شده در این مدرسه برشمرد و اضافه کرد: مشکل اینترنت در هیچ کدام از مدارس نداریم و فقط در ۱۳ مدرسه ییلاقی شهرستان از قبیل چملر، مشند، شیری حیاطی، میه کومی و سایر مدارس بالادست مشکل عدم دسترسی به اینترنت وجود دارد که روش های آموزشی دیگر را جایگزین کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش آستارا در پایان با اشاره به اینکه کار تدریس معلمان در دوران کرونا، بسیار سخت شده است، اضافه کرد: در حال تولید محتوا هستیم تا برای افزایش کیفیت آموزشی، در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار