مدیر کل آموزش و پرورش گیلان:

هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت از آموزش دور نمی ماند

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گیلان فراهم آوردن بسترهای مناسب و تولید محتوای آموزشی را، راهی برای استفاده دانش آموزان از تدریس دبیران در شبکه شاد دانست.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی  به اینترنت  از آموزش دور نمی ماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فومن، محمد رحمتی در حاشیه بازدید سرزده از اداره آموزش و پرورش فومن، از فعالیت و تلاش های کادر اداری شهرستان و استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف اداری تقدیر کرد.

محمد رحمتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، شبکه شاد را بستری مناسب در جهت توسعه فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانش آموزان دانست و گفت: با توجه به ضرورت استقرار زمینه‌های مناسب ارتباطی با دانش آموزان در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شبکه شاد می تواند با بهره گیری از تکنولوژی های نوین، فضای آموزشی مناسبی را برای دانش آموزان ایجاد کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به گسترش عدالت آموزشی، فراهم آوردن بسترهای مناسب برای استفاده دانش آموزان از تدریس معلمان اشاره کرد و افزود: هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و ابزارهای هوشمند نمی‌تواند از آموزش به دور باشد. معلمان در مدارس حضور خواهند داشت و آموزش بصورت حضوری و تلفیقی از طریق شبکه شاد و یا به صورت درسنامه توسط معلمان به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به لزوم پیگیری آموزش و پرورش شهرستان جهت اخذ مدارس باقی مانده فاقد سند مالکیت، پیگیری و دریافت اسناد مالکیت مدارس شهری و روستایی را امر پسندیده ای دانست و گفت: با اعلام این که وضعیت شهرستان فومن از حیث اخذ سند مالکیت در حد مطلوب است، قابل قدردانی است و شایسته است از زحمات و اقدامات مسئولین در این زمینه تشکر شود.

گفتنی است در ادامه محمد رحمتی مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در یک دیدار صمیمانه و با حضور در دوایر اداری، با کارشناسان گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار