جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر:

توزیع 18000 بسته کمک مومنانه جهت خانواده‌های نیازمندان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - همایش پویش مومنانه لبخند با هدف کمک به خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا با همکاری سپاه و آموزش و پرورش در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 18000 بسته کمک مومنانه جهت خانواده‌های نیازمندان اسلامشهر

در این برنامه سرگرد جعفری، جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر در سخنانی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و آسیب دیدن مردم جامعه اظهار کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر از اواخر فروردین 99 با همراهی بسیج سازندگی و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی 18000بسته را در سه مرحله و میان نیازمندان شهرستان در ماه‌های محرم و صفر توزیع کرد.

او بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان اسلامشهر از مناطق حاشیه نشین است و مردم بیشتر قشر کارگر هستند،لیکن با همراهی همین مردم دلسوز، در دهه سوم ماه صفر پویش مومنانه لبخند با برخورداری از بسته‌های معیشتی و بهداشتی را برای خانواده دانش‌آموزانی که شرایط مساعد ندارند را در کمال حفظ آبرو و حرمت خانواده در حال اجرا داریم.

جعفری تصریح کرد:سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر در کنار کمک مومنانه بیست‌هزار لیتر ماده ضدعفونی را در اختیار واحدهای آموزشی جهت بازگشایی مدارس و مقابله با مرحله سوم شیوع کرونا ویروس و تداخل با آنفلوانزا قرار داد و در مرحله بعد هم پویش البسه‌گرم را در دستور کار برنامه‌های خود داریم.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهر خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم، حضور فیزیکی دانش ‌آموز در واحد آموزشی و بهره‌مندی از تدریس معلمان تأثیر گذارتر است، لیکن با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس زحمت شما فرهنگیان در رابطه با تدریس در شبکه شاد چند برابر شده ، که قابل تقدیر است و امیدواریم به زودی همگان از این بیماری منحوس نجات پیدا کرده و جامعه‌ای شاداب و با طراوت داشته باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار