مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

روح بلند انفاق و همدلی ریشه در اعتقادات دینی و ملی ملت ایران دارد

اسلامشهر (پانا) - مراسم پویش مومنانه لبخند با حضور جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) و کارکنان و مدیران آموزش و پرورش و سایر مسئولان در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روح بلند انفاق و همدلی ریشه در اعتقادات دینی و ملی ملت ایران دارد

در این مراسم حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از همراهی همگان، خصوصا" سپاه سید الشهدا(ع) شهرستان در جهت برگزاری مراسم معنوی پویش مومنانه لبخند اظهار کرد: روح انفاق، همراهی و کمک به همنوعان ریشه در اعتقادات دینی و مذهبی ما دارد و از طرفی در فرهنگ دیرینه ما هم ایرانیان انسان‌هایی بودند که در همه موارد از جمله، غم و اندوه مردم خود شریک بودند.

او در ادامه با اشاره به آیات کتاب الهی و احادیث افزود: پیامبر اسلام فرمودند، مسلمانی که شب را به صبح برساند و به فکر همنوع خود نباشد مسلمان نیست و در این رابطه با توجه به شأن نزول آیه 55سوره مائده، رسیدگی به یتیمان، اسیران، نیازمندان و درراه‌ماندگان از دغدغه‌های اهل بیت (ع) بوده است.

بنار تصریح کرد: شاعر بزرگ ایران سعدی در شعر خود با اشاره به این مطلب که بنی آدم اعضای یکدیگرند، ازحس مثبت، نگاه انفاق و همدلی مردم سخن می‌گوید که ریشه در اعتقادات دینی و ملی ملت ایران دارد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: مدیریت سازمان و هر دستگاه در عرصه رقابت رشد خواهد کرد و با استراتژی و الزامات متفاوت و تغییرات تدریجی با تغییرات منطبق خواهد شد و در این راستا آموزش و پرورش در کنار سپاه و بسیج توانست این قابلیت را با توجه به قرار گرفتن در شرایط کرونا ویروس تقویت کند.

او گفت: سپاه و بسیج ما زمانی درگیر جنگ سخت، دفاع از خاک، ناموس و کیان کشور، دورانیبازسازی، جنگ نرم و روشنگری، حضور در صحنه‌های سیل و زلزله، و اکنون هم کمک مومنانه بهترین عملکرد را برای مردم ما داشته است.

بنار به بیانات رهبری که همیشه در تمامی عرصه ‌های سیاسی، اجتماعی و شرایط کرونا ویروس مدبرانه و راه‌گشای مسئولان ما بوده، نیز اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش و مجموعه شهرستان اسلامشهر در کنار سپاه سید الشهدا(ع) در سال گذشته و در سطح استان بهترین موقعیت را در جهت کمک مومنانه داشته و این تلاش می‌بایست در راستای کمک به دانش آموزان شهرستان تقویت شود.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار