برنامه‌های هفته بهداشت روان در منطقه چهار

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار، بر فرهنگ سازی و آگاهی والدین و دانش آموزان بر مهارت های بهداشت روان توصیه و تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته بهداشت روان در منطقه چهار

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار ضمن گرامی داشت هفته بهداشت روان در گفت و گو با پانا بر فرهنگ سازی و آگاه سازی دانش آموزان، والدین و همکاران از مهارت های بهداشت روان توصیه و تاکید کرد و گفت: کارشناسی مشاوره منطقه در جهت ارتقای سطح سواد دانش آموزان در زمینه بهداشت روان برنامه های متنوع مجازی پیش بینی کرده است.

گلشن افزود: از 18 لغایت 24 مهر، به نام هفته بهداشت روان نامگذاری شده است. عمده‌ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان است و اهداف دیگری شامل ترویج و فرهنگ سازی درباره مهارت‌های بهداشت روان در سطح مدارس کشور، آگاه سازی دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس در مورد عوامل تهدید کننده بهداشت روان، ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان در زمینه بهداشت روان، ظرفیت سازی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات پیشگیرانه و مشاوره‌ای در زمینه بهداشت روان و ارتقای توانمندی‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان برای تاب‌آوری و مواجهه موثر در مخاطرات بهداشت روان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به بحران کرونا و تاکید بر آموزش غیرحضوری، لازم است در سال تحصیلی جاری با توجه افزون‌تری به مسائل حوزه روان به ویژه برگزاری هفته بهداشت روان پرداخته شود. ما در این هفته به دنبال تحقق شعار سازمان جهانی بهداشت، سلامت روان برای همه، سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر، برای همه و همه جا هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار